Namn:Micke
Ålder:36
Karaktärsnamn:Horraxx
Klass:Shaman
Mainspec/offspec:Resto/elemental
Professions:Mining/skinning
Armory-länk:http://eu.battle.net/wow/en/character/bladefist/horraxx/simple
Din erfarenhet i vanilla/tbc/wotlk/cata- raids. Om du har erfarenhet sedan innan cataclysm - ta endast upp tidigare content som du gjorde då den var aktuell och i gear som den var avsedd för!
BT/Sunwell/AQ/Gruul/ony/naxx/ulduar/ToC/ICC/BwD upp till 3de bossen
Har du någon alt som du har raid-erfarenhet med? I så fall, bifoga armory-länk(ar):
Vilka addons använder du huvudsakligen?
Vuhdoo/totemmanager/Omen/DBM
Ifall du har ett offspec - hur är din gear och är du van vid att raida med detta?
inte specielt bra gear i elemental spec men håller på att geara det med
Beskriv din rotation och/eller prioriteringsordning samt keybindings för din mainspec respektive offspec:
ingen speciell rotation använder det som behövs.. har inga keybinds allt bindat i Vuhdoo heal addon (1click-heals)

För Dps-klasser/specs - vad är din genomsnittliga dps på en 10-man raidboss? Bifoga en screenshot som visar din dps efter minst 5 minuter (eller tills du har slut på mana) på raider's target dummy.
inget inte geard i elemntal än
Tidigare guild(s). Beskriv varför du lämnade:
Dark Order lämnade för att guildet dog
Klarar du av att regelbundet raida Måndag, Onsdag och Torsdag kl. 19:00-23:00? absolut inga problem
Följer du instruktioner som ges under raids och kan du hantera konstruktiv kritik från lagledarna?
inga somhelst problem jag är glad att få konstruktiv kritik det är det man lär sig av...
Har du för vana att vara påläst på bosstaktiker och håller du dig alltid uppdaterad med förändringar av din klass/spec?
kollar alltid tankspot vidsen före raid/ och ja kollar alltid patch notsen för mina klasser
Skaffar- och använder du alltid flasks, potions och buffmat till varje raid? jepp alltid
Har du Ventrilo och en fungerande mikrofon? Har du lätt för att kommunicera med andra spelare under raids när det krävs?
jupp har vent och headset med fungerande mic
Är det något som kan tvinga dig att gå afk under raids?
nej nej
På en skala från 1-10, hur stabil är din internetuppkoppling?
stark 8 fel kan inträffa men väldigt sällan
Berätta lite om dig själv (frivilligt):
har lirat wow i snart 5 år utan uppheåll och har inte lessnat än.. om det är något ni vill veta så svarar jag gärna på det om jag får joina er

Känner du någon i guilden?
nej
Berätta kortfattat med egna ord varför du gillar att raida och motivera varför vi bör acceptera just din ansökan:
älskar att raida för att jag tycker att raidsen är den absolut största och roligaste delen i wow och tycker om att lara taktik och allt om raiden tillsammans med ett guild.
därför hatar jag puggs e inget stort fan av dom =P har försökt att söka till olika raiding guild men dom jag joinat har alltid failat eller dött vete f.n varför men jag hoppas åpå att joina ett guild som lever och raidar mycket.
för det är det jag letar efter...
hoppas att höra hav er snart........