A guild among friends on the realm Bladefist, WoW.

HomeFAQRegisterLog in

Share | 

Dróxy ansökan till guilden. (Accepted)

Go down 
AuthorMessage
Gäst
Guest

PostSubject: Dróxy ansökan till guilden. (Accepted)   Mon 4 Apr 2011 - 21:57

Namn: Tobias

Ålder: 22

Karaktärsnamn: Dróxy

Klass: Druid

Mainspec/offspec Feral/Resto (Håller på att gera)

Professions: LW/Skin 525/525

Armory-länk: Battle net var tyvär nere när jag skrev ansökan;/

Din erfarenhet i vanilla/tbc/wotlk/cata- raids. Om du har erfarenhet sedan innan cataclysm - ta endast upp tidigare content som du gjorde då den var aktuell och i gear som den var avsedd för! Kara/Grull/Naxx/ToC/Icc/BwD 3/6 BoT 2/4 Totfw 1/2

Har du någon alt som du har raid-erfarenhet med? I så fall, bifoga armory-länk(ar): Diwal warlock - outland är han som jag har BwD/BoT/Totfw

Vilka addons använder du huvudsakligen? DbM/Omen/Recount

Ifall du har ett offspec - hur är din gear och är du van vid att raida med detta? Håller på att gera för resto
raida naxx som resto *annan char*

Beskriv din rotation och/eller prioriteringsordning samt keybindings för din mainspec respektive offspec: Ravage-Faerie Fire-Mangle-Rake-Shred x2-Rip Osv

För Dps-klasser/specs - vad är din genomsnittliga dps på en 10-man raidboss? Har inte raidat med den här än *nyss lvl upp den* men ligger på runt 12-13k single target i Hc's utan buffmat/pots

Bifoga en screenshot som visar din dps efter minst 5 minuter (eller tills du har slut på mana) på raider's target dummy.

Tidigare guild(s). Beskriv varför du lämnade: Har nyss flytta druiden till dennna serv.

Klarar du av att regelbundet raida Måndag, Onsdag och Torsdag kl. 19:00-23:00? Japps:)

Följer du instruktioner som ges under raids och kan du hantera konstruktiv kritik från lagledarna? Ja inga problem med det

Har du för vana att vara påläst på bosstaktiker och håller du dig alltid uppdaterad med förändringar av din klass/spec? Kollar alltid tankspot om jag inte kan nån boss hällst 2 ggr ifall man missat något. och läser alltid patch notes

Skaffar- och använder du alltid flasks, potions och buffmat till varje raid? Ja

Har du Ventrilo och en fungerande mikrofon? Har du lätt för att kommunicera med andra spelare under raids när det krävs? Japps

Är det något som kan tvinga dig att gå afk under raids? Förutom Bio brakes så går jag inte afk;)
P
å en skala från 1-10, hur stabil är din internetuppkoppling? 9 sällan jag har haft något prob med den

Berätta lite om dig själv (frivilligt): Har spelat wow i 5½ år nån brake men inga långa, svarar online om ni undrar nå mer;)

Känner du någon i guilden? Horraxx

Berätta kortfattat med egna ord varför du gillar att raida och motivera varför vi bör acceptera just din ansökan: Raida är det roligaste jag vet finns inge roligare än när man kämpat ner en boss med teamwork och springer fram och kollar looten * som ett barn på julafton*^^.. Skulle vart kul att komma med i ett guild som inte bara lovar raids utan genomför dom, För att här har ni en drood som kan ta kretik och kommer göra sitt bästa på alla raids xD
Back to top Go down
Surkalv
Moderator

Antal inlägg : 100

PostSubject: Re: Dróxy ansökan till guilden. (Accepted)   Mon 4 Apr 2011 - 22:52

Eftersom Armory inte fungerar just nu så har jag inget att säga om den saken. Men annars ser det väl bra ut, antar att du inte har någon supergear än dock? Inte världens viktigaste grej, men ordentligt gemad, full enchantad är något alla måste vara. Så det hoppas jag du är Smile

Har du tänkt spela Feral eller resto? För om jag ska vara ärlig är vi inte i något jättebehov utav en feral. Vi är dock i behov utav en druid overall. Så om du kan tänka dig spela resto druid skulle det vara jättebra.

Sen är det så här också att vi egentligen inte är i något jättebehov av en healer heller, vi gillar inte att behöva bänka människor. Men vi kanske kan komma överens om något. Men om det skulle vara så att du får trial, kan jag inte lova en plats i varje raid, då vi förmodligen kommer behöva variera lite mellan människor så alla får vara med och spela.

Hur känner du inför allt det där?

Edit. Nu funkar armory. Lite grejer du bör tänka på är att inte gema agility + stamina då du inte gynnas någonting av stamina pve-mässigt. Sen ska du även ALLTID ha en pure agility eller en agility-blandning på alla dina gems då det är den mest överlägsna staten.
Back to top Go down
Gäst
Guest

PostSubject: Re: Dróxy ansökan till guilden. (Accepted)   Mon 4 Apr 2011 - 23:46

Har inge gear till resto/bal atm men håller på att plocka på mig medans jag kör hc's skulle kunna gå resto när jag har gear för det;) men annars låter det bra gör inget om jag inte kommer med i varända raid
Back to top Go down
Surkalv
Moderator

PostSubject: Re: Dróxy ansökan till guilden. (Accepted)   Mon 4 Apr 2011 - 23:53

Härligt Smile Jag ska diskutera detta med de andra då, så får jag återkomma senare.
Back to top Go down
Surkalv
Moderator

PostSubject: Re: Dróxy ansökan till guilden. (Accepted)   Wed 6 Apr 2011 - 21:04

Så där, ursäkta att det dröjde. Har diskuterat detta med de andra och vi kan inte erbjuda en raid-spot just nu, då vi är fulla på healers. Men du får vara våran "backup" healer om det passar dig. Även dps om du vill. Fast skulle vilja att du spelade balance då med tanke på att vi inte kommer kunna 3 melee och 2 ranged i våran setup.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Dróxy ansökan till guilden. (Accepted)   

Back to top Go down

Dróxy ansökan till guilden. (Accepted)
Back to top 
Page 1 of 1