A guild among friends on the realm Bladefist, WoW.

HomeFAQRegisterLog in

Share | 

Rockefellah - Ele sham - Apply (Accepted)

Go down 
AuthorMessage
Gäst
Guest

PostSubject: Rockefellah - Ele sham - Apply (Accepted)   Thu 11 Aug 2011 - 7:38

•Namn: Magnus

•Ålder: 22

•Karaktärsnamn: Rockefellah

•Klass: Shaman

•Mainspec/offspec: Elemental / Resto

•Professions: JC och snart LW

•Armory-länk:
New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information...Tål att tilläggas att jag medvetet inte hitcappat, men det fixar jag givetvis innan raid med lite reforgande.

•Din erfarenhet i vanilla/tbc/wotlk/cata- raids. Ingen / kata, za, gruul, maggy / allt / allt upp till fl (förutom nef, lyckades aldrig komma med på en kill)

•Har du någon alt som du har raid-erfarenhet med? I så fall, bifoga armory-länk(ar):
New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information... Shybe heter han.

•Vilka addons använder du huvudsakligen?
Köpte ny dator nyligen och orkade inte sitta och pilla så fick bli tukui. Använder dbm, recount och power auras utöver det.

•Ifall du har ett offspec - hur är din gear och är du van vid att raida med detta?
Likvärdig min ele gear (mestadels samma). Dock är den mesta gearen reforgad för ele (dvs. mkt haste).

•Beskriv din rotation och/eller prioriteringsordning samt keybindings för din mainspec respektive offspec: Keybindat alla spells jag använder (1-5, Q, E, Z, X, V + modifiers, även bindat alla knappar på musen: MB4, MB5 och scrollen). För att dpsa håller jag FS på target, LvB när den är off cd lr vid lava surge proccs (som jag traccar med power auras), LB spam, ES vid 7+ stacks, totems nere alltid ofc, fire ele när jag får ut full duration. Säkert glömt något, fortfarande rätt ny som ele shaman.

•För Dps-klasser/specs - vad är din genomsnittliga dps på en 10-man raidboss? Bifoga en screenshot som visar din dps efter minst 5 minuter (eller tills du har slut på mana) på raider's target dummy.
Inte raidat som dps på shamanen alls, kanske en bh men har inget screenshot. Är theorycrafting-nörd och läser ständigt på forum för att hålla mig uppdaterad. Förväntar mig iaf 18k+, annars rollar jag lock igen^^

•Tidigare guild(s). Beskriv varför du lämnade:
Henchmen - Grim Batol: Mitt första hardcore-guild som jag kämpade om förstakills i ulduar med (som boomkin). Disbandade efter en massa coremembers slutade.

•Klarar du av att regelbundet raida Måndag, Onsdag och Torsdag kl. 19:00-23:00?
Med reservation för tentaveckor/kårfester, ja.

•Följer du instruktioner som ges under raids och kan du hantera konstruktiv kritik från lagledarna?
Absolut, sålänge det är konstruktivt och den går åt båda hållen.

•Har du för vana att vara påläst på bosstaktiker och håller du dig alltid uppdaterad med förändringar av din klass/spec?
Sí.

•Skaffar- och använder du alltid flasks, potions och buffmat till varje raid?
Som meterwhore, givetvis.

•Har du Ventrilo och en fungerande mikrofon? Har du lätt för att kommunicera med andra spelare under raids när det krävs?
Sí.

•Är det något som kan tvinga dig att gå afk under raids?
Nej.

•På en skala från 1-10, hur stabil är din internetuppkoppling?
9 (30mbit fiber, kunde vatt 100..)

•Berätta lite om dig själv (frivilligt):
Tar kanske spelet på lite för mkt allvar ibland, kan bli lite sur på tards. Dock är jag den siste som skyller ifrån mig om jag gör fel själv, självkritiskt nått så fan.

•Känner du någon i guilden?
Finns ett par som kanske känner igen mig från Amenti, alla rerollar ju hit och dit så är bara Flumme som jag känner igen till 100%.

•Berätta kortfattat med egna ord varför du gillar att raida och motivera varför vi bör acceptera just din ansökan:
Trött på att glida runt som casual och firelands verkar skoj. Tävlingsinriktad och lite sugen på o se vad jag går för, var ett tag sen jag var med i gamet så att säga.

MVH.
rockefellah / mngf

Back to top Go down
Surkalv
Moderator

Antal inlägg : 100

PostSubject: Re: Rockefellah - Ele sham - Apply (Accepted)   Thu 11 Aug 2011 - 11:20

Du är en av de få som faktiskt verkar veta vad han gör för något Smile Whispra mig eller någon officer för invite. Jag som är pommesfritzl btw, har ändrat namn.
Back to top Go down

Rockefellah - Ele sham - Apply (Accepted)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» How to apply Drop Shadow to your Images: Photoshop (any version)
» Queen's Gambit Accepted or Declined?
» How to Stroke around Objects: Gimp (any version)