Infinitum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A guild among friends on the realm Bladefist, WoW.
 
HomeLatest imagesRegisterLog in

 

 Legoglass 85 resto/balance druid (Declined)

Go down 
AuthorMessage
Gäst
Guest




Legoglass 85 resto/balance druid (Declined) Empty
PostSubject: Legoglass 85 resto/balance druid (Declined)   Legoglass 85 resto/balance druid (Declined) Icon_minitime1Sat 16 Jul 2011 - 1:44

Namn:Andreas

Ålder:19

Karaktärsnamn:Carebéar

Klass:Druid

Mainspec/offspec:resto/balance

Professions:JC/ench 525/525

Armory-länk:http://eu.battle.net/wow/en/character/bladefist/Careb%C3%A9ar/advanced



Din erfarenhet i vanilla/tbc/wotlk/cata- raids. Om du har erfarenhet sedan innan cataclysm - ta endast upp tidigare content som du gjorde då den var aktuell och i gear som den var avsedd för!
clearade maggy,gruul,kara och ZA i TBC. wotlk: clearade naxx10/25, ulduar 9/11 (10man) toc 10 4/5 hc (10man), clearade icc25+ vissa hardmodes. cata: BWD 5/6 (10man normal), BoT 2/4(10man normal), 4winds(1/2 10man normal)

Har du någon alt som du har raid-erfarenhet med? I så fall, bifoga armory-länk(ar): har raiderfarenhet med många andra chars men inte på lvl 85.



Vilka addons använder du huvudsakligen? omen,grid,bartender,pitbull och DBM


Ifall du har ett offspec - hur är din gear och är du van vid att raida med detta?har väl full 346 till alla speccs tror jag, har dock bara raidat som balance och resto.


Beskriv din rotation och/eller prioriteringsordning samt keybindings för din mainspec respektive offspec: som resto ska man hålla uppe lifbloomx3 på tanken och wildgrowth+swiftmend aoe, regrowth på clearcast procc nourish spam om man inte har annat o göra.
balance är det bara hålla uppe dots och spamma starfire+starsurge till solar procc då spamma wrath+starsurge till lunar procc. använda starfall med lunar procc hellst annars när aoe krävs.


För Dps-klasser/specs - vad är din genomsnittliga dps på en 10-man raidboss? Bifoga en screenshot som visar din dps efter minst 5 minuter (eller tills du har slut på mana) på raider's target dummy.
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e20eae01459f_Careb%E9ar.png
Mitt wow har nyligen gått o fuckat upp sig så jag avinstallerade alla addons och det verkar stabilt för tillfället så jag ska väl ta o fixa med addons osv så snart som möjligt.

Tidigare guild(s). Beskriv varför du lämnade:
har massor dock inte varit i några nämnvärda på sista tiden då jag har haft några månaders paus från wow.

Klarar du av att regelbundet raida Måndag, Onsdag och Torsdag kl. 19:00-23:00? som det ser ut nu så ska det gå bra, tog studenten i år och har inte skaffat jobb än.


Följer du instruktioner som ges under raids och kan du hantera konstruktiv kritik från lagledarna?Jajemen Smile


Har du för vana att vara påläst på bosstaktiker och håller du dig alltid uppdaterad med förändringar av din klass/spec?
jadå, tycke jag håller bra på både mig själv och vad bossarna håller på med.


Skaffar- och använder du alltid flasks, potions och buffmat till varje raid?
Jadå

Har du Ventrilo och en fungerande mikrofon? Har du lätt för att kommunicera med andra spelare under raids när det krävs?
Jag har vent och fungerande mic och kan prata Smile

Är det något som kan tvinga dig att gå afk under raids?om en släkting dör kanske. kan inte komma o tänka på något annat


På en skala från 1-10, hur stabil är din internetuppkoppling?
väldigt stabil (BBB 24/1)

Berätta lite om dig själv (frivilligt): Jag tog studenten i år jag har spelat wow mer eller mindre regelbundet sen högstadiet. slutade med fotboll förra året, är fortfarande intresserad av fotboll, följer iaf champions league och premier league(topplagen) då de sänds på viasat.


Känner du någon i guilden?nope Sad


Berätta kortfattat med egna ord varför du gillar att raida och motivera varför vi bör acceptera just din ansökan: Det var ett tag sen senast och jag saknar det. det roligaste är att progressa, visst är det kul att få gear att vissa upp för andra men det roligaste är väl att utmana sig själv :O
Back to top Go down
Surkalv
Moderator
Surkalv


Antal inlägg : 100
Join date : 2011-03-01
Age : 34
Ort : Västerås

Legoglass 85 resto/balance druid (Declined) Empty
PostSubject: Re: Legoglass 85 resto/balance druid (Declined)   Legoglass 85 resto/balance druid (Declined) Icon_minitime1Sat 16 Jul 2011 - 20:57

.
Back to top Go down
 
Legoglass 85 resto/balance druid (Declined)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Druidboi 85 Balance Druid (Accepted)
» Willynilly MM hunter (Declined)
» ELEMENTAL SHAMAN application (Declined)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Infinitum :: General :: Apply to Infinitum-
Jump to: