Infinitum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A guild among friends on the realm Bladefist, WoW.
 
HomeLatest imagesRegisterLog in

 

 Druidboi 85 Balance Druid (Accepted)

Go down 
AuthorMessage
Gäst
Guest




Druidboi 85 Balance Druid (Accepted) Empty
PostSubject: Druidboi 85 Balance Druid (Accepted)   Druidboi 85 Balance Druid (Accepted) Icon_minitime1Thu 2 Jun 2011 - 16:32

Namn: Joakim Isaksson

Ålder: 23

Karaktärsnamn: Druidboi

Klass: Druid

Mainspec/offspec: Balance/resto

Professions: Skinning (max) / Jobbar på leatherworking

Armory-länk: http://eu.battle.net/wow/en/character/bladefist/druidboi/advanced



Din erfarenhet i vanilla/tbc/wotlk/cata- raids. Om du har erfarenhet sedan innan cataclysm - ta endast upp tidigare content som du gjorde då den var aktuell och i gear som den var avsedd för!

Började spela WoW samma dag som det hade release, spelade då en paladin som jag fortfarande har kvar, Raidade MC / BWL / ZQ / Onyxia + farm på alla outdoor bossar, med en guild som en av mina irl vänner hade som hette Martyrium , vi spelade på en rp server även om vi inte va rp:are, Vi clearade MC på första runnen i blå gear mestadels, en del hade grönt kvar också. dagen efter MC valde vi att prova BWL dagen efter, varpå vi tog ner 2 bossar, det va lite svårt i den utstyrseln viknatate runt i .
-Wotlk: spelade jag med min DK som är alliance vid namn Cranical Klarade mycket av hela ICC, men spelade inte så hardcore under wotlk eftersom jag hade viktigare saker att ta reda på i det verkliga livet. har spelat min druid i wotlk också har downat iaf någon boss i icc men eftersom jag precis transfearat till horde så vettifasen vad armory visar att jag inte gjort något för . kom nyligen tillbaks efter 2,5 - 3 månaders pause i spelandet. var alliance igår, men valde att gå över till horde för att få bättre PvE Racials för Doomkins! Razz


Har du någon alt som du har raid-erfarenhet med? I så fall, bifoga armory-länk(ar):

Har alts men dom är alliance , men kan ge länkar.
DK Cranical - http://eu.battle.net/wow/en/character/bladefist/cranical/advanced
Pally Crixuz - http://eu.battle.net/wow/en/character/bladefist/crixuz/advanced

har även warlock samt rogue , men dom är inte 85 och på mitt andra konto Razz

Vilka addons använder du huvudsakligen?
DBM , Gnosis , Balance tracker, Bartender 4 , Omen, Recount

Ifall du har ett offspec - hur är din gear och är du van vid att raida med detta?
har gjort få raids som resto men gearen är okej för att hela med.

Beskriv din rotation och/eller prioriteringsordning samt keybindings för din mainspec respektive offspec:

Q,E, shift+v , shift+d ,f , Shift+c , § , shift+§
MB4 , g , alt 1-5 ,ctrl 1-5 ,shift 1-5

rotation: IS(Hålluppe) > MF (hålluppe) > Starfire > Eclipse > Wrath > Eclipse > Starfire
Poppar Starfall ofta , Treants på bossar samt svårare trash.

Multi target: IS > MF >Wild Mushrooms x3 >, Detonate , Hurricane > Wild Mushrooms x3 > Detonate> starta om igen.


För Dps-klasser/specs - vad är din genomsnittliga dps på en 10-man raidboss? Bifoga en screenshot som visar din dps efter minst 5 minuter (eller tills du har slut på mana) på raider's target dummy.

Går inte oom Very Happy
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/846/dpsy.jpg/


Tidigare guild(s). Beskriv varför du lämnade:
Spelade i en guild som hette The Sunrise , var mest en social guild, men den blev så inaktiv att jag lämnade den igår , jag va den enda online den senaste månaden.


Klarar du av att regelbundet raida Måndag, Onsdag och Torsdag kl. 19:00-23:00?
Ja utan problem, kommer hem efter jobbet och gör inget annat så Smile

Följer du instruktioner som ges under raids och kan du hantera konstruktiv kritik från lagledarna?


Har du för vana att vara påläst på bosstaktiker och håller du dig alltid uppdaterad med förändringar av din klass/spec?
Jag är inne på EJerks ofta för att se glyphs samt specc atm och rotation ändringar.

Jag lär mig gärna genom tankspot, tycker dom har bra guides till hur det ska gå till. sen kanske inte alla kör som Ts men man får ju en bra översikt över encountern.

Skaffar- och använder du alltid flasks, potions och buffmat till varje raid?
har alltid flask samt mat + pots.

Har du Ventrilo och en fungerande mikrofon? Har du lätt för att kommunicera med andra spelare under raids när det krävs?

Jag har Ventrilo, skype , ts , mumble samt fungerande mic , och jag har lätt att kommunicera med andra spelare.


Är det något som kan tvinga dig att gå afk under raids?
nej, jag är rökare men behöver jag röka så tar jag det när det finns rum för det.

På en skala från 1-10, hur stabil är din internetuppkoppling?

9 väldigt stabil , väldigt sällan problem sitter med Comhem 100/10

Berätta lite om dig själv (frivilligt):
Jag är 23 år och jobbar som Ställningsbyggare i Stockholm och har gjort de senaste 4 åren. Super väldigt sällan, min hobby är att spela/ göra hemmsidor samt umgås med vänner.

Känner du någon i guilden?
Nej, fick kontakt med er Via trade chaten .

Berätta kortfattat med egna ord varför du gillar att raida och motivera varför vi bör acceptera just din ansökan:

Jag är nykommen tillbaks till spelet och jag har alltid tyckt att PvE är kul, är väldigt lättlärd och motiverad. alltid lika kul att få död på något Wink

Har inga problem med wipe fester, man lär sig av det.
har gått med stålar på gubben och håller mig alltid med nya enchants samt gems.

Tack för mig hoppas att höra från er snart. Tjoflöjt!
Back to top Go down
 
Druidboi 85 Balance Druid (Accepted)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Legoglass 85 resto/balance druid (Declined)
» Hexmoan - Frost DK (Accepted)
» Tullarn in many forms YO! (Accepted)
» Jày ret/prot paladin (Accepted)
» Prot warrior - Ashy (Accepted)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Infinitum :: General :: Apply to Infinitum-
Jump to: